Blomsterspråk !!!

Antal blommor.......


1 - Du är allt för mig. 
2 - Jag vill resa bort med dig. 
3 - Jag vill träffa dig igen. 
4 - Jag högaktar och tackar dig. 
5-  Jag vill göra allt för dig. 
6 - Jag tror inte på dina löften.
7 - Jag älskar dig. 
8 - Jag är din intill döden. 
9 - Jag vill vara ensam med dig. 
10-Vill du bli min hustru / man.


Vilken färg ?????


Rosa - Jag är förälskad och trogen.
Röd - Jag längtar efter dig.
Orange - Jag är din vän.
Mörkröd - Jag väntar på dig.
Lila - Jag önskar dig all lycka.
Blå - Jag är dig trogen intill döden.
Gul - Du är solen i mitt liv.
Vit - Jag tror på din ärlighet och oskuld.
Bukett: Röd/Vit/Blå - Detta är ett frieri.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0